Szavatosság:

 

Tájékoztatjuk, termékeinket a Magyarországon érvényeben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.

A vonatkozó szabályoknak megfelelően minden általunk forgalmazott új termékre a Vásárló a vásárlás időpontjától számított két éven belül élhet szavatossági igényével, amennyiben a vásárolt termék – a vásárlás pillanatában nem felelt meg az eladó / forgalmazó cég által feltüntetett tulajdonságokkal.

 

A vásárlás / teljesítés napjától számított szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt  a Forgalmazó biztosítja, a 2 év szavatossági időből az első 6 hónapot követő 18 hónapban a szükséges független szakvéleményt a Fogyasztó köteles biztosítani.

 

A jogos szavatossági igény igazolt fennállása esetén:

 

  • Javítható hiba esetén: a lábbelit helyreállítjuk

 

Javítás esetén a szavatossági idő annyival hosszabbodik meg, amennyi ideig a Vásárló a terméket a hiba miatt nem tudta használni. A termék jelentős részének kicserélése esetén a kicserélt részre a szavatossági idő újra kezdődik. Amennyiben a termék bármilyen hibája a Vásárló előtt a vásárláskor ismert volt, erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető. Amennyiben a Vásárló szavatossági igényét határidőn túl jelentette be, szavatossági igény nem teljesíthető. A szavatosság gyári hibára vonatkozik, ezért javítás vagy árucsere csak rendeltetésszerű használat során, külső behatás nélkül keletkező hibák esetén érvényesíthetők.

 

A javítás kapcsán kivételt képez, ha a Fogyasztó által választott szavatossági igény, eljárási forma teljesítése lehetetlen, vagy ha Forgalmazónak másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne

 

  • Amennyiben a hiba nem javítható, ez esetben a nem javítható terméket kicseréljük

 

 

Tájékoztatjuk Önt, a szavatosság minden esetben a vásárlás pillanatában meglevő rejtett gyártási és anyaghibára vonatkozik, a cipő használatából adódó / eredő kopás nem minősül gyártási hibának, a talp, bőr kopása (vagy. pl. a tépőzár elbolyhosodása) szintén nem számít gyártási hibának, tekintettel arra, ezen minőségi hibák nem álltak fenn a vásárlás időpillanatában.

 

A vitás, és nem egyértelműen eldönthető esetekben, illetve amennyiben szándékos rongálás gyanúja merül fel, a termék független akkreditált labor vizsgálatra kerül, mely vizsgálatról szakvéleményt állít ki az akkreditált labor. 

A hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk címére (Manó Cipő Üzlet: 2143 Kistarcsa, Móra Ferenc u 89/1), melyet megtehet személyesen az üzlet nyitvatartási idejében, vagy csomagként visszaküldve címünkre.

 

A félreértések elkerülése érdekében minden esetben a visszaküldött csomag megérkezését követően, videó kamerával rögzítése kerül a csomag kibontása, a visszaküldött csomagban lévő termék megvizsgálása.

 

Szavatossági igénye csak és kizárólag érvényes, a vásárlást igazoló számla felmutatásával érvényesíthető

 

Amennyiben szavatossági igényt szeretne bejelentetni, megteheti:

 

  • emailen: info[kukac]manocipo.hu címen vagy pedig személyesen:
  • Manó Cipő Üzlet: 2143 Kistarcsa, Móra Ferenc u 89/1 sz. alatt.