Gyakori kérdések

 

1. Mire jó a supinált cipő?



A supináló, kifelé döntött sarkú cipő korrigálja a boka bedőlését. Ismérvei: hátul zárt, kérge kemény, a sarka belülről kifelé döntött, a sarok belső része 4,5mm-rel magasabb a külsőnél, nincs benne betét, az orra széles. Előnye, mivel a sarka kifelé dől, a lábat optimális helyzetbe hozza, nem engedi feszülni a bokaszalagot, ki tud alakulni a boltozata. A supinált cipő speciális talppal rendelkezik, melynek sarka belső oldalon magasabb, ék alakú, alátámasztja a láb sarokrészének belső odalát. Mindez a cipő belsejében egyáltalán nem látható és nem tapintható, nincs benne harántemelő és nincs benne külön talpbetét. A supinált gyerekcipő speciális belső formáját a sajátosan kialakított kapta határozza meg. A kapta szerkesztésénél figyelembe veszik a gyermekláb anatómiai sajátosságait, valamint a cipő használati körülményeit.

2. Milyen méretű cipőt válasszak?

1.    Állítsa falhoz a gyermekét mezítláb úgy, hogy a sarka hozzáérjen a falhoz

2.    Mérje le a fal és a leghosszabb lábujj közti távolságot, tegyen ugyanígy a gyermek másik lábával.(lehetnek ugyanis eltérések a két láb között és minden esetben a hosszabbik lábfej méretét kell választani)

3.    A kapott méretekhez adjon hozzá 5-10 mm.-t. Normál, vékonyabb lábú gyermeknél elég, ha a cipő belső hossza a gyermek talpánál 5-7 mm rel hosszabb. Vastagabb, szélesebb lábfejű gyermekláb esetén 5, maximum 10 mm érdemes rászámolni a mérethez.

4.    Válassza ki ennek megfelelően a webáruházunkban a megfelelő méretű cipőt.

3. Hogyan rendeljem meg a cipőt?

Le tudja adni a megrendelést ’Vendégként’ (előzetes regisztrált fiók nélkül) és regisztrált Fiókkal

A javaslatunk a későbbi vásárlások megkönnyítése, a gyorsabb ügymenet érdekében mindenképp regisztráljon, hozzon létre oldalunkon Saját Fiókat, ezt a weboldalunk alsó sávjában található „FIÓKOD” szekcióban, a „Személyes adatokra” kattintva, tudd létrehozni új saját fiókot néhány minimális adat megadásával.

Miután létrehozta a fiókot, keresőnket használva válassza ki a megfelelő cipőt, a megfelelő fazont, megfelelő méretet, helyezze kosárba, ekkor megjelenik a kosár tartalma.

Amennyiben szeretne még másik cipőt is vásárolni, ekkor kattintson a VISSZA gombra, és folytassa a vásárlás, amennyiben nem szeretne több cipőt vásárolni, kérem kattintson a MEGRENDELÉS gombra. Ekkor újra megjelenik a KOSÁR, amennyiben szeretne módosítani, terméket törölni, ezen a ponton még tud módosítani, amennyiben nem kíván módosítani kattintson újra a MEGRENDELÉS gombra, ekkor a webshop átkalauzolja Önt a pénztár oldalra, ahol elsőkörben a személyed adatait látja, amennyiben regisztrált fiókja van.

Amennyiben nem regisztrált fiókja van, és vendégként vásárol, kérem itt adja meg személyes adatait. Az 1. pont SZEMÉLYES ADATOK után a 2. pont CÍMEK rész következik, itt tudja beállítani a szükséges megegyező vagy eltérő számlázási és szállítási címet. Ha kész, kattintson a FOLYTATÁS gombra. Utána következik a 3. pont SZÁLLÍTÁSI MÓD, itt ki tudja választani melyik logisztikai szolgálatóval, milyen szállítási móddal (szállítási címre, vagy csomagpontra) kéri a kézbesítést.

Felhívjuk figyelmét, online interaktív térképes csomagpont keresők vannak telepítve ezen a ponton pénztárunkban a logisztikai beszállítóknál, a pénztár ezen oldala lassabb működésű lehet függően az Ön internet szolgáltatója sebességétől, kérjük, lassan türelmesen keresse meg, válassza ki a térképes, vagy listás megoldásból a kívánt csomagpontot. Ha kész, kérem kattintson a FOLYTATÁS gombra, elértünk a legutolsó 4. pont MEGRENDELÉS szekcióba, ahol kiválasztja a kívánt fizetési módot, majd a Szolgáltatási / Szerződési feltételek elfogadása után rá tud kattintva a RENDELÉS gombra szándéka véglegesítése érdekében.

 Rendszerünk visszaigazoló e-mailt küld Önnek.

Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mail, kérjük szíveskedjen megnézni az e-mail kezelője SPAM levélkönyvtárát (gyakran előfordulhat ilyen szituáció, hogy az e-mail kezelő programok levélszemétként, SPAM üzenetként kezelik a visszaigazoló e-maileket)

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, kérjük írjon nekünk a kapcsolat@manocipo.hu címre.

 

4.Hogyan tudom kifizetni a megvásárolt cipőt?

 


Amennyiben webáruházunkból vásárol és házhozszállítást kér, házhozszállítás esetén:

·         előre utalással cégünk vállalati Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12011409-01686248-00100006 bankszámlájára, kérjük közlemény rovatban feltüntetni az Ön nevét (Megrendelő nevét)

·         bankfiókban történő készpénz befizetéssel cégünk vállalati Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12011409-01686248-00100006 bankszámlájára, kérjük a befizetés közlemény rovatban feltüntetni az Ön nevét (Megrendelő nevét)

·         amennyiben utánvétet kér, ez esetben az áru kiszállításakor a futárnak készpénzben tudja kifizetni a termék árát a szállítási költséggel együtt

Részletes információkat a fizetési módokkal kapcsolatban megtalál honlapunkon Szerződési feltételek alatt.

 

5.Mennyibe kerül a szállítás?

 

A megrendelt áruk Szállítási díjai:



1. Az Ön által megadott szállítási címre (GLS által):

· Előre utalás esetén: 1190 Ft

· Utánvét esetén: 1390 Ft

 

2. GLS Csomagpontra (GLS által):

· Előre utalás esetén: 1190 Ft

· Utánvét esetén: 1390 Ft

 

3. Postán maradó küldeményként (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1290 Ft

· Utánvét esetén: utánvéttel nem érhető el a szállítási a mód

 

4. Posta Csomagautomatába (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1490 Ft

· Utánvét esetén: utánvéttel nem érhető el a szállítási a mód

 

5. COOP Üzletbe (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1490 Ft

· Utánvét esetén: utánvéttel nem érhető el a szállítási a mód

 

6. MOL Benzinkútra (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1490 Ft

· Utánvét esetén: utánvéttel nem érhető el a szállítási a mód

 

Üzletünk és online kereskedésünk aktuális nyitvatartása, működési rendje:

Normál nyitvatartás:

Kedd-Péntek között: 16-19h között

Szombaton: 10-14h között

Vasárnap és hétfő zárva tartott nap

Kistarcsai Üzletünk működési rendje:

Egyszerre 2 család, a gyermeket családonként 1 felnőtt kísérővel tudjuk fogadni az üzletben, több kísérő szülő, nagyszülő esetében kérjük a további családtagok az üzlet előtt várakozzanak. A szigorított intézkedések értelmében a maszk viselése minden 6 éves kort betöltött személynek az üzletben és a kültéren is kötelező, kérjük maszkban érkezzenek, az esetleges várakozás közben kérjük az egyes várakozó személyek tartsanak egymástól 1,5-2m-es távolságot. 

Online kereskedés: Akadálymentesen, minden nap fogadjuk az online megrendeléseket és naponta adjuk fel a csomagokat. 


Tovább információkérések kapcsán állunk rendelkezésre alábbi telefonos és email-es elérhetőségeinken.

 

Üzletünk címe, elérhetősége: 

ManóCipő Gyerekcipő Üzlet

2143 Kistarcsa, Móra F. u. 89

Telefon, e-mail: 06309406064, kapcsolat@manocipo.hu

 

 

 

 

 

Termékcsere:

- Online, a webshopban megrendelt cipők cseréjét a Megrendelő általi csomagvisszaküldéssel tudjuk vállalni cégünk központi telephelye címére való címzéssel (Marben Gamba Kft. 2143 Kistarcsa, Móra F. u 89/1), mely esetében a cipő visszaküldési költsége Megrendelő költsége, és az új csomag feladásakor a részünkről felmerülő új szállítási költség (egy csomag újraküldési költsége előreutalással 1190 Ft, vagy utánvében egyszeri 1390 Ft) szintén a Megrendelő költsége.

Webes megrendelések cseréje: a webshopban megrendelt cipők cseréjére személyesen a kistarcsai üzletben jelenleg nincs lehetőség.

Amennyiben az első körben megrendelt gyerekcipőre volt bármilyen akciós, vagy ingyen szállítási díj és cserélni kell a cipőt, ez esetben is az új méret feladásakor a fenti szállítási díjak merülnek fel az új csomag feladásakor, nem fogjuk tudni sajnos a csere cipőt is ingyen szállítási, vagy akciós szállítási díjjal feladni

 

Megrendelt csomagok át nem vétele: 

A megrendelő által megrendelt és a megrendelés alapján a webáruházunk által feladott csomagok, a feladást követő 10 napot meghaladó át nem vett (vagy a Megrendelő által átvételkor visszutasított) csomagok esetében utánvétes megrendelés kapcsán 2*1490 Ft szállítási költséget köteles megfizetni megrendelő webáruházunk számára tekintettel a feladást érintő odairányú és az át nem vételezés miatt a feladóhoz visszaküldött visszirányú csomag csomagküldési díjak pénzügyi rendezése érdekében.

Tájékoztatnánk Önt, át nem vett csomag esetében Ön pénzügyi kárt okoz cégünknek a csomag feladása, visszaszállítása kapcsán, a fenti 2*1490 Ft összegű költségre, valamint ezen kártérítési összeg esetleges nemfizetése esetén a késedelmi kamatokra, az esetleges jogi eljárás összes költségét cégünknek Ön köteles megfizetni.

 

6. Mennyi idő a házhozszállítás?


A csomag feladását követő 1-2 munkanapon belül leszállításra kerülnek a csomagok.


7. Ki tudom cserélni a terméket?


Igen, részletes információkat megtalál weboldalunkon Csere Garancia címszó alatt.



8 .Mi a tennivalóm, ha minőségi reklamációt szeretnék jelezni a megvásárolt cipő kapcsán?

Részletes információkat megtalál weboldalunkon Szavatosság címszó alatt



9. Hogyan tudom módosítani személyes adataimat?



Fiókjában belépve tudja módosítani személyes adatait,


10. Elfelejtettem belépési jelszavam, mit tegyek?

Jelszó emlékeztetó funkciót talál a FIÓKOD szekció alatt