Gyakori kérdések

 

1. Mire jó a supinált cipő?

A supináló, kifelé döntött sarkú cipő korrigálja a boka bedőlését. Ismérvei: hátul zárt, kérge kemény, a sarka belülről kifelé döntött, a sarok belső része 4,5mm-rel magasabb a külsőnél, nincs benne betét, az orra széles. Előnye, mivel a sarka kifelé dől, a lábat optimális helyzetbe hozza, nem engedi feszülni a bokaszalagot, ki tud alakulni a boltozata. A supinált cipő speciális talppal rendelkezik, melynek sarka belső oldalon magasabb, ék alakú, alátámasztja a láb sarokrészének belső odalát. Mindez a cipő belsejében egyáltalán nem látható és nem tapintható, nincs benne harántemelő és nincs benne külön talpbetét. A supinált gyerekcipő speciális belső formáját a sajátosan kialakított kapta határozza meg. A kapta szerkesztésénél figyelembe veszik a gyermekláb anatómiai sajátosságait, valamint a cipő használati körülményeit.

2. Milyen méretű cipőt válasszak?

1.    Állítsa falhoz a gyermekét mezítláb úgy, hogy a sarka hozzáérjen a falhoz

2.    Mérje le a fal és a leghosszabb lábujj közti távolságot, tegyen ugyanígy a gyermek másik lábával.(lehetnek ugyanis eltérések a két láb között és minden esetben a hosszabbik lábfej méretét kell választani)

3.    A kapott méretekhez adjon hozzá 5-10 mm.-t. Normál, vékonyabb lábú gyermeknél elég, ha a cipő belső hossza a gyermek talpánál 5-7 mm rel hosszabb. Vastagabb, szélesebb lábfejű gyermekláb esetén 5, maximum 10 mm érdemes rászámolni a mérethez.

4.    Válassza ki ennek megfelelően a webáruházunkban a megfelelő méretű cipőt.

3. Hogyan rendeljem meg a cipőt?

Le tudja adni a megrendelést ’Vendégként’ (előzetes regisztrált fiók nélkül) és regisztrált Fiókkal

A javaslatunk a későbbi vásárlások megkönnyítése, a gyorsabb ügymenet érdekében mindenképp regisztráljon, hozzon létre oldalunkon Saját Fiókat, ezt a weboldalunk alsó sávjában található „FIÓKOD” szekcióban, a „Személyes adatokra” kattintva, tudd létrehozni új saját fiókot néhány minimális adat megadásával.

Miután létrehozta a fiókot, keresőnket használva válassza ki a megfelelő cipőt, a megfelelő fazont, megfelelő méretet, helyezze kosárba, ekkor megjelenik a kosár tartalma.

Amennyiben szeretne még másik cipőt is vásárolni, ekkor kattintson a VISSZA gombra, és folytassa a vásárlás, amennyiben nem szeretne több cipőt vásárolni, kérem kattintson a MEGRENDELÉS gombra. Ekkor újra megjelenik a KOSÁR, amennyiben szeretne módosítani, terméket törölni, ezen a ponton még tud módosítani, amennyiben nem kíván módosítani kattintson újra a MEGRENDELÉS gombra, ekkor a webshop átkalauzolja Önt a pénztár oldalra, ahol elsőkörben a személyed adatait látja, amennyiben regisztrált fiókja van.

Amennyiben nem regisztrált fiókja van, és vendégként vásárol, kérem itt adja meg személyes adatait. Az 1. pont SZEMÉLYES ADATOK után a 2. pont CÍMEK rész következik, itt tudja beállítani a szükséges megegyező vagy eltérő számlázási és szállítási címet. Ha kész, kattintson a FOLYTATÁS gombra. Utána következik a 3. pont SZÁLLÍTÁSI MÓD, itt ki tudja választani melyik logisztikai szolgálatóval, milyen szállítási móddal (szállítási címre, vagy csomagpontra) kéri a kézbesítést.

Felhívjuk figyelmét, online interaktív térképes csomagpont keresők vannak telepítve ezen a ponton pénztárunkban a logisztikai beszállítóknál, a pénztár ezen oldala lassabb működésű lehet függően az Ön internet szolgáltatója sebességétől, kérjük, lassan türelmesen keresse meg, válassza ki a térképes, vagy listás megoldásból a kívánt csomagpontot. Ha kész, kérem kattintson a FOLYTATÁS gombra, elértünk a legutolsó 4. pont MEGRENDELÉS szekcióba, ahol kiválasztja a kívánt fizetési módot, majd a Szolgáltatási / Szerződési feltételek elfogadása után rá tud kattintva a RENDELÉS gombra szándéka véglegesítése érdekében.

 Rendszerünk visszaigazoló e-mailt küld Önnek.

Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mail, kérjük szíveskedjen megnézni az e-mail kezelője SPAM levélkönyvtárát (gyakran előfordulhat ilyen szituáció, hogy az e-mail kezelő programok levélszemétként, SPAM üzenetként kezelik a visszaigazoló e-maileket)

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, kérjük írjon nekünk az info@manocipo.hu címre.

 

4.Hogyan tudom kifizetni a megvásárolt cipőt?


Kistarcsai üzletünkben történő vásárlás esetén készpénzben vagy bankkártyás fizetéssel, üzletünk bankkártya elfogadóhely


Amennyiben webáruházunkból vásárol és házhozszállítást kér, házhozszállítás esetén:

·         előre utalással cégünk vállalati OTP BANK 11713184-20000497 bankszámlájára, kérjük közlemény rovatban feltüntetni az Ön nevét (Megrendelő nevét)

·         bankfiókban történő készpénz befizetéssel cégünk vállalati OTP BANK 11713184-20000497 bankszámlájára, kérjük a befizetés közlemény rovatban feltüntetni az Ön nevét (Megrendelő nevét)

·         amennyiben utánvétet kér, ez esetben az áru kiszállításakor a futárnak kell kifizetni a termék árát a szállítási költséggel együtt

Részletes információkat a fizetési módokkal kapcsolatban megtalál honlapunkon Szerződési feltételek alatt.

 

5.Mennyibe kerül a szállítás?

A megrendelt áruk Szállítási díjai:

1. Az Ön által megadott szállítási címre (GLS által):

· Előre utalás esetén: 990 Ft

· Utánvét esetén: 1190 Ft


2. GLS Csomagpontra (GLS által):

· Előre utalás esetén: 990 Ft

· Utánvét esetén: 1190 Ft

 

3. Postán maradó küldeményként (MPL által):

· Előre utalás esetén: 990 Ft

· Utánvét esetén: 1190 Ft

4. Posta Csomagautomatába (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1190 Ft

· Utánvét esetén: 1390 Ft

5. COOP Üzletbe (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1190 Ft

· Utánvét esetén: 1390 Ft

6. MOL Benzinkútra (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1190 Ft

· Utánvét esetén: 1390 Ft

 

Termékcsere esetén az alábbi 2 lehetőséget tudjuk biztosítani:

- kistarcsai üzletünkben nyitvatartási időben a termékcsere az előre egyeztetést követően ingyenes

- Csomag visszaküldés esetében az cipő visszaküldése költsége megrendelő költsége, az új csomag feladásakor a részünkről felmerülő új szállítási költség előreutalással 990 Ft, utánvétben egyszeri 1190 Ft, mely szintén a megrendelő költsége.

20.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás Magyarország területén előre utalás esetén ingyenes, utánvét esetében 450 Ft. 

A megrendelő által megrendelt és a megrendelés alapján a webáruházunk által feladott csomagok, a feladást követő 10 napot meghaladó át nem vett csomagok esetében utánvétes megrendelés kapcsán 2*1190 Ft szállítási költséget köteles megfizetni megrendelő webáruházunk számára tekintettel a feladást érintő odairányú és az át nem vételezés miatt a feladóhoz visszaküldött visszirányú csomag csomagküldési díjak pénzügyi rendezése érdekében.

 

6.Mennyi idő a házhozszállítás?


A csomag feladását követő 1-2 munkanapon belül leszállításra kerülnek a csomagok.


7.Ki tudom cserélni a terméket?


Igen, részletes információkat megtalál weboldalunkon Csere Garancia címszó alatt.



8.Mi a tennivalóm, ha minőségi reklamációt szeretnék jelezni a megvásárolt cipő kapcsán?

Részletes információkat megtalál weboldalunkon Szavatosság címszó alatt

9.Hogyan tudom módosítani személyes adataimat?

Fiókjában belépve tudja módosítani személyes adatait,


10.Elfelejtettem belépési jelszavam, mit tegyek?

Jelszó emlékeztetó funkciót talál a FIÓKOD szekció alatt