Gyakori kérdések

 

1. Mire jó a supinált cipő?



A supináló, kifelé döntött sarkú cipő korrigálja a boka bedőlését. Ismérvei: hátul zárt, kérge kemény, a sarka belülről kifelé döntött, a sarok belső része 4,5mm-rel magasabb a külsőnél, nincs benne betét, az orra széles. Előnye, mivel a sarka kifelé dől, a lábat optimális helyzetbe hozza, nem engedi feszülni a bokaszalagot, ki tud alakulni a boltozata. A supinált cipő speciális talppal rendelkezik, melynek sarka belső oldalon magasabb, ék alakú, alátámasztja a láb sarokrészének belső odalát. Mindez a cipő belsejében egyáltalán nem látható és nem tapintható, nincs benne harántemelő és nincs benne külön talpbetét. A supinált gyerekcipő speciális belső formáját a sajátosan kialakított kapta határozza meg. A kapta szerkesztésénél figyelembe veszik a gyermekláb anatómiai sajátosságait, valamint a cipő használati körülményeit.

2. Milyen méretű cipőt válasszak?

1.    Állítsa falhoz a gyermekét mezítláb úgy, hogy a sarka hozzáérjen a falhoz

2.    Mérje le a fal és a leghosszabb lábujj közti távolságot, tegyen ugyanígy a gyermek másik lábával.(lehetnek ugyanis eltérések a két láb között és minden esetben a hosszabbik lábfej méretét kell választani)

3.    A kapott méretekhez adjon hozzá 5-10 mm.-t. Normál, vékonyabb lábú gyermeknél elég, ha a cipő belső hossza a gyermek talpánál 5-7 mm rel hosszabb. Vastagabb, szélesebb lábfejű gyermekláb esetén 5, maximum 10 mm érdemes rászámolni a mérethez.

4.    Válassza ki ennek megfelelően a webáruházunkban a megfelelő méretű cipőt.

3. Hogyan rendeljem meg a cipőt?

Le tudja adni a megrendelést ’Vendégként’ (előzetes regisztrált fiók nélkül) és regisztrált Fiókkal

A javaslatunk a későbbi vásárlások megkönnyítése, a gyorsabb ügymenet érdekében mindenképp regisztráljon, hozzon létre oldalunkon Saját Fiókat, ezt a weboldalunk alsó sávjában található „FIÓKOD” szekcióban, a „Személyes adatokra” kattintva, tudd létrehozni új saját fiókot néhány minimális adat megadásával.

Miután létrehozta a fiókot, keresőnket használva válassza ki a megfelelő cipőt, a megfelelő fazont, megfelelő méretet, helyezze kosárba, ekkor megjelenik a kosár tartalma.

Amennyiben szeretne még másik cipőt is vásárolni, ekkor kattintson a VISSZA gombra, és folytassa a vásárlás, amennyiben nem szeretne több cipőt vásárolni, kérem kattintson a MEGRENDELÉS gombra. Ekkor újra megjelenik a KOSÁR, amennyiben szeretne módosítani, terméket törölni, ezen a ponton még tud módosítani, amennyiben nem kíván módosítani kattintson újra a MEGRENDELÉS gombra, ekkor a webshop átkalauzolja Önt a pénztár oldalra, ahol elsőkörben a személyed adatait látja, amennyiben regisztrált fiókja van.

Amennyiben nem regisztrált fiókja van, és vendégként vásárol, kérem itt adja meg személyes adatait. Az 1. pont SZEMÉLYES ADATOK után a 2. pont CÍMEK rész következik, itt tudja beállítani a szükséges megegyező vagy eltérő számlázási és szállítási címet. Ha kész, kattintson a FOLYTATÁS gombra. Utána következik a 3. pont SZÁLLÍTÁSI MÓD, itt ki tudja választani melyik logisztikai szolgálatóval, milyen szállítási móddal (szállítási címre, vagy csomagpontra) kéri a kézbesítést.

Felhívjuk figyelmét, online interaktív térképes csomagpont keresők vannak telepítve ezen a ponton pénztárunkban a logisztikai beszállítóknál, a pénztár ezen oldala lassabb működésű lehet függően az Ön internet szolgáltatója sebességétől, kérjük, lassan türelmesen keresse meg, válassza ki a térképes, vagy listás megoldásból a kívánt csomagpontot. Ha kész, kérem kattintson a FOLYTATÁS gombra, elértünk a legutolsó 4. pont MEGRENDELÉS szekcióba, ahol kiválasztja a kívánt fizetési módot, majd a Szolgáltatási / Szerződési feltételek elfogadása után rá tud kattintva a RENDELÉS gombra szándéka véglegesítése érdekében.

 Rendszerünk visszaigazoló e-mailt küld Önnek.

Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mail, kérjük szíveskedjen megnézni az e-mail kezelője SPAM levélkönyvtárát (gyakran előfordulhat ilyen szituáció, hogy az e-mail kezelő programok levélszemétként, SPAM üzenetként kezelik a visszaigazoló e-maileket)

Amennyiben nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, kérjük írjon nekünk a kapcsolat@manocipo.hu címre.

 

4.Eladási árak alkalmazása:

Üzemeltető tájékoztatja a Vásárlót, a Felhasználót, hogy Üzemeltető kistarcsai üzletében feltüntetett termék eladási árai és a webáruházban feltüntetett termék eladási árai egymástól eltérhetnek. Azonban mind a kistarcsai üzletben feltüntetett árak és mind a Webáruházban feltüntetett árak esetében is a termékek vételára tartalmazza minden esetben az általános forgalmi adót és egyéb közterheket, a termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

 

Tájékoztatja továbbiakban Üzemeltető a Vásárlót alábbiak szerint a weboldal szűrő-kereső, keresési találat, a változó méretekhez tartozó esetlegesen (nem minden esetben) eltérő eladási árakról:

- A weboldal kereső a keresési beállításokat követően a találati listában minden esetben az adott termékhez tartozó elérhető legkisebb méretállás eladási árát jeleníti meg a keresési találatoknál, mely

eladási ár eltérhet a nagyobb méretállásokhoz tartozó magasabb eladási áraktól.

- Amikor a Vásárló a keresési találati listában belelép az adott termék terméklapjába, a terméklapon tud tetszőleges méretállást beállítani.

- A terméklapon a méretválasztás beállítás Vásárló általi módosítását követően a rendszer megvizsgálja, tartozik-e a megváltozott méretálláshoz módosuló, magasabb eladási ár.

Amennyiben a terméklapon kiválasztott nagyobb méretállás drágább eladási árazású, mint a legkisebb elérhető méretállás vételi ára, úgy a méretválasztást követően a rendszer dinamikusan megváltoztatja és kiírja a Vásárló számára a terméklapon a termék megváltozott méretállásához tartozó magasabb vételi árát.

Ezt követően kerül a termék a megváltoztatott méretállással és az esetlegesen módosult vételi árral a kosárba, a kosárban is ugyanazok a vételi árral kapcsolatos információk jelennek meg, mint a terméklapon a pontos 

termék méretválasztást követően módosult árral.

Minden esetben a termék eladási árára: NEM a keresési szűrést követő találati listában megjelenő eladási ár az irányadó, hanem a terméklapon a méretválasztást követően megjelenő eladási ár az irányadó a termék eladási árára vonatkozóan.

 

Csomagolás online megrendelések esetén:

Külön csomagolási költséget nem számít fel az Üzemeltető, a feltüntetett árak tartalmazzák az összes csomagolási költséget.

A termékeink vételára magyar forintban (Ft) értendő, fizetendő, a szállítási költség a vásárlási folyamat végén adódik hozzá a termék árához, annak függvényében, hogy a Vásárló milyen szállítási módot kért választani. A vételár teljes kifizetéséig a termék az Üzemeltető tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik az Üzemeltető irányába mindennemű károk tekintetében, azok pénzügyi, vagyoni, nem vagyoni rendezése kapcsán.

 

5.Hogyan tudom kifizetni a megvásárolt cipőt?


Amennyiben webáruházunkból vásárol és házhozszállítást kér, házhozszállítás esetén:

·         előre utalással cégünk OTP Banknál vezetett 11713184-20000497 bankszámlájára, kérjük közlemény rovatban feltüntetni az Ön nevét (Megrendelő nevét)

·         bankfiókban történő készpénz befizetéssel cégünk OTP Banknál vezetett 11713184-20000497 bankszámlájára, kérjük a befizetés közlemény rovatban feltüntetni az Ön nevét (Megrendelő nevét)

·         amennyiben utánvétet kér, ez esetben az áru kiszállításakor a futárnak készpénzben tudja kifizetni a termék árát a szállítási költséggel együtt

Részletes információkat a fizetési módokkal kapcsolatban megtalál honlapunkon Szerződési feltételek alatt.

 

6.Mennyibe kerül a szállítás?

 

Szállítási feltételek

 

A Vásárló által megrendelt termékeket Üzemeltető szerződött partnercégei, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft (továbbiakban: GLS), a Magyar Posta Logisztika (továbbiakban: MPL), a Packeta Hungary Kft (továbbiakban: PACKETA) és a Delivery Solutions Kft. (továbbiakban: SAMEDAY) szállítja le a Vásárló által megjelölt címre, vagy csomagpontra. Jelenleg kizárólag Magyarország területén belül tudjuk vállalni a megrendelések kiszállitását az alább feltüntetett szállítási kondíciókkal.


A megrendelt áruk Szállítási / teljesítési határideje:
 

A megrendelés visszaigazolását követően, előreutalás esetében az áutalás jóváírását követő 1-2 munkanapon belül a megrendelt termék(ek) leszállításra kerül (nek) a vásárló által választott szállítási módon.

 

A megrendelt áruk Szállítási módjai:

 

1. PACKETA csomagpontos szállítás: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, egy Ön által kiválasztott Packeta csomagpontra szállítjuk a megrendelt csomagot. A csomagponton a kiszállítást követő 72 órán belül tudja átvenni a csomagot. Email értesítést kap a csomagfeladás, kiszállítás csomagelérés részleteiről.

A Packeta csomagpontos szállítás csak előreutalásos fizetési formában érhető el, utánvétes fizetéssel ez a szállítási mód nem érhető el.

 

2. SAMEDAY EASYBOX csomagautomatába szállítás: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, egy Ön által kiválasztott EASYBOX csomagautomatába szállítjuk a megrendelt csomagot. A csomagautomatába kiszállítást követő 72 órán belül tudja átvenni a csomagot. Email értesítést kap a csomagfeladás, kiszállítás csomagelérés részleteiről.

 

A Samedey EASYBOY szállítás csak előreutalásos fizetési formában érhető el, utánvétes fizetéssel ez a szállítási mód nem érhető el.

 

3. GLS GLS csomagpontos szállítás: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, 270 településen több mint 650 átvevőhelyet biztosít a GLS. Ezen szállítási mód esetében a csomagot a GLS a megrendelt csomag feladását követő munkanap leszállítja a választott GLS csomagpontra. A címzettnek a GLS sms-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállították a GLS csomagpontra. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden GLS átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A 3. munkanap ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még mindig a GLS csomagponton van a címzett részére. A GLS csomagpontra szóló küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok – egyenként – nem haladhatják meg a 20 kg –os tömeget. 

GLS választott szállítási mód esetében az utánvét összeg csak készpénzzel rendezhető, bankkártyával nem tud fizetni.

 

4. SAMEDAY házhoz szállítás: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, egy Ön által megadott szállítási címre szállítjuk ki a Sameday szállítóval a csomagot. 2 db kézbesítési kísérletet tudunk biztosítani, email értesítést kap a szállítás részleteiről.

A Samedey házhoz szállítás csak előreutalásos fizetési formában érhető el, utánvétes fizetéssel ez a szállítási mód nem érhető el.

 

5. GLS házhoz szállítás: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, a megrendelés feladását követő munkanap szállítja a GLS a feladott csomagot. A GLS rugalmas kézbesítés formájában 3 kézbesítési kísérletet biztosít. A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanap a csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összeget. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiusulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, akár egy másik szállítási címre is.

GLS választott szállítási mód esetében az utánvét összeg csak készpénzzel rendezhető, bankkártyával nem tud fizetni.

 

6. Packeta házhoz szállítás: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, egy Ön által megadott szállítási címre szállítjuk ki a Packeta szállítóval a csomagot. 2 db kézbesítési kísérletet tudunk biztosítani, email értesítést kap a szállítás részleteiről.

Packeta választott szállítási mód esetében az utánvét összeg csak készpénzzel rendezhető, bankkártyával nem tud fizetni.

 

7. MPL által a választott Postapontra (Postán maradó küldemény): Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, ezen szállítási mód esetében az Ön által kiválasztott Magyar Postán tudja átvenni a csomagot a válaszott posta nyitvatartása szerint, csak előrefizetéssel érhető el ez a szállítási mód. A csomag a feladást követő 1-2 munkanapon belül leszállításra kerül az MPL által a válaszott posta telephelyre. Az MPL a csomag feladásakor és a csomag küldemény megérkezésekor is értesítést küld a címzett részére. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. A Postánmaradó küldemények esetén, a szállítmányokban a csomagok – egyenként – nem haladhatják meg a 30 kg –os tömeget. 

 

8. MPL által a választott Postapont Csomagautomtába: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, ezen szállítási mód esetében az Ön által kiválasztott Magyar Posta Csomagautomatában tudja átvenni a csomagot, csak előrefizetéssel érhető el ez a szállítási mód. 

9. MPL által a választott Postapont COOP üzlet: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, ezen szállítási mód esetében az Ön által kiválasztott Magyar Postával szerződött COOP üzletben tudja átvenni a csomagot a COOP üzlet nyitvatartási idejében, csak előrefizetéssel érhető el ez a szállítási mód.

10. MPL által a választott Postapont MOL benzinkút: Magyarország területén érhető el ez a szállítási mód, ezen szállítási mód esetében az Ön által kiválasztott Magyar Postával szerződött MOL benzinkúton tudja átvenni a csomagot a MOL benzinkút nyitvatartási idejében, csak előrefizetéssel érhető el ez a szállítási mód.

 

 

A megrendelt áruk Szállítási díjai:

 

1. Packeta csomagpontos szállítás:

· Előre utalás esetén: 890 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód



2. SAMEDAY EASYBOX csomagautomatába szállítás:

· Előre utalás esetén: 890 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód

 

3. GLS Csomagpontos szállítás:

· Előre utalás esetén: 1190 Ft

· Utánvét esetén: 1490 Ft

 

4. SAMEDAY házhoz szállítás:

· Előre utalás esetén: 1390 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód

 

5. GLS házhoz szállítás:

· Előre utalás esetén: 1490 Ft

· Utánvét esetén: 1790 Ft

 

6. Packeta házhoz szállítás:

· Előre utalás esetén: 1590 Ft

· Utánvét esetén: 1890 Ft

 

7. Postán maradó küldeményként (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1590 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód

 

8. Posta Csomagautomatába (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1790 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód

 

9. COOP Üzletbe (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1790 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód

 

10. MOL Benzinkútra (MPL által):

· Előre utalás esetén: 1790 Ft

· Utánvét esetén: nem érhető el ez a szállítási mód

Kistarcsai üzletünk normál nyitvatartása:

Kedd-Péntek között: 16h-19h-ig és szombaton: 10h-13h között 

Vasárnap és hétfői napon üzletünk zárva tart.

Online működés: csomagfeladás a rendelés beérkezését követően aznap, másnap maximum, minden nap 

adunk fel csomagokat.

Üzletünk címe, elérhetősége:

ManóCipő Gyerekcipő Üzlet

2143 Kistarcsa, Móra F. u. 89

Telefon, e-mail: 06309406064, kapcsolat@manocipo.hu

       

Termékcsere:

- Online, a webshopban megrendelt cipők cseréjét a Megrendelő általi csomagvisszaküldéssel tudjuk vállalni cégünk központi telephelye címére való címzéssel (Marben Gamba Kft. 2143 Kistarcsa, Móra F. u 89/1), mely esetében a cipő visszaküldési költsége Megrendelő költsége, és az új cserecipő feladásakor részünkről felmerülő új szállítási költség szintén Megrendelő költsége.

A kért cserecipő részünkről felmerülő újbóli kiszállítási / feladási költsége minden esetben: a normál szállítási díjakkal megegyező összeg, bármelyik logisztikai szolgáltató választható, bármely fizetési móddal az érvényes vonatkozó Szállítási Feltételekben feltüntetett kondícióknak megfelelően 

 

Webes megrendelések cseréje: a webshopban megrendelt cipők cseréjére személyesen a kistarcsai üzletben csak előzetes egyeztetést követően tudunk lehetőséget biztosítani.

 

Megrendelt csomagok át nem vétele: 

A megrendelő által megrendelt és a megrendelés alapján a webáruházunk által feladott csomagok, a feladást követő 10 napot meghaladó át nem vett (vagy a Megrendelő által átvételkor visszutasított) csomagok esetében utánvétes megrendelés kapcsán 2*1890 Ft szállítási költséget köteles megfizetni megrendelő webáruházunk számára tekintettel a feladást érintő odairányú és az át nem vételezés miatt a feladóhoz visszaküldött visszirányú csomag csomagküldési díjak pénzügyi rendezése érdekében.

Tájékoztatnánk Önt, át nem vett csomag esetében Ön pénzügyi kárt okoz cégünknek a csomag feladása, visszaszállítása kapcsán, a fenti 2*1890 Ft összegű költségre, valamint ezen kártérítési összeg esetleges nemfizetése esetén a késedelmi kamatokra, az esetleges jogi eljárás összes költségét cégünknek Ön köteles megfizetni.     

Termékcsere:

- Online, a webshopban megrendelt cipők cseréjét a Megrendelő általi csomagvisszaküldéssel tudjuk vállalni cégünk központi telephelye címére való címzéssel (Marben Gamba Kft. 2143 Kistarcsa, Móra F. u 89/1), mely esetében a cipő visszaküldési költsége Megrendelő költsége, és az új cserecipő feladásakor részünkről felmerülő új szállítási költség szintén Megrendelő költsége.

A kért cserecipő részünkről felmerülő újbóli kiszállítási / feladási költsége minden esetben: a normál szállítási díjakkal megegyező összeg, bármelyik logisztikai szolgáltató választható, bármely fizetési móddal az érvényes vonatkozó Szállítási Feltételekben feltüntetett kondícióknak megfelelően 

 

Megrendelt csomagok át nem vétele: 

A megrendelő által megrendelt és a megrendelés alapján a webáruházunk által feladott csomagok, a feladást követő 10 napot meghaladó át nem vett (vagy a Megrendelő által átvételkor visszutasított) csomagok esetében utánvétes megrendelés kapcsán 2*1890 Ft szállítási költséget köteles megfizetni megrendelő webáruházunk számára tekintettel a feladást érintő odairányú és az át nem vételezés miatt a feladóhoz visszaküldött visszirányú csomag csomagküldési díjak pénzügyi rendezése érdekében.

Tájékoztatnánk Önt, át nem vett csomag esetében Ön pénzügyi kárt okoz cégünknek a csomag feladása, visszaszállítása kapcsán, a fenti 2*1890 Ft összegű költségre, valamint ezen kártérítési összeg esetleges nemfizetése esetén a késedelmi kamatokra, az esetleges jogi eljárás összes költségét cégünknek Ön köteles megfizetni. 

 7. Mennyi idő a házhozszállítás?


A csomag feladását követő 1-2 munkanapon belül leszállításra kerülnek a csomagok.


8. Ki tudom cserélni a terméket?


Igen, részletes információkat megtalál weboldalunkon Csere Garancia címszó alatt.



9. Mi a tennivalóm, ha minőségi reklamációt szeretnék jelezni a megvásárolt cipő kapcsán?

Részletes információkat megtalál weboldalunkon Szavatosság címszó alatt




10. Hogyan tudom módosítani személyes adataimat?




Fiókjában belépve tudja módosítani személyes adatait,


11. Elfelejtettem belépési jelszavam, mit tegyek?

Jelszó emlékeztetó funkciót talál a FIÓKOD szekció alatt